dinsdag 18 augustus 2015

Technologiekamp zomer 7: Verloop van de dag door Stan

Stan vertelt: Ik sliep deze morgen gewoon door de muziek. Daarna stond ik vlug op. Als ontbijt waren er cornflakes en een boterham met confituur. De chocomelk was lekker.

We moesten even wachten op het begin van de workshop en gingen buiten spelen. Bij Shana maakten we fotokaders van recyclagemateriaal. Ijzerdraad, rietjes, een ballon, pijperagers, knoopjes en een tandenstoker zorgden voor een mooie fotokader.
Daarna gingen we vliegtuigjes maken met Tom. We startten met de vleugels uit balsahout en papier. We lijmden dit met het lijmpistool. Mijn vliegtuig noemt de STAN 3002. :)

In de middagpauze aten we droge broodjes, want ik lustte het beleg niet. Toen ontdekte ik de confituur en waren de boterhammetjes zeer lekker. Ja!
Daarna speelden we 'Jagerbal'. Het was grappig want ik kon mij goed verstoppen voor de tikker.

Ik heb met de robotjes gewerkt bij Kenneth. Onze robot moest rijden en kleuren herkennen. Hij moest remmen en terugkeren. We mochten ook proberen om geluidjes te programmeren.

Na het vieruurtje voetbalden we met Kenneth. Ik maakte zelfs een goal. We hebben gewonnen met 2 - 1.
Daarna was het tijd om te douchen, even uit te rusten op de kamer, te eten, en om de dag af te sluiten; de film 'Big hero 6'.

Het was een leuke dag. Slaapzacht! 

4 opmerkingen:

  1. Het ziet er een heel leuk kamp uit! Nog heel veel groetjes voor Wout van mama en papa!! Geniet er nog van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Friso, poging nummer 2 om jou een berichtje te sturen, het eerste is spoorloos verdwenen, maar je mama is geen computergenie hé ;-)
    Hopelijk heb je veel plezier en al nieuwe vrienden gemaakt, het is leuk om de foto's te zien en te lezen wat jullie zoal uitspoken.
    Dikke knuffel van ons allemaal :-) x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Komen er ook nog wat fotootjes op van de ponyvriendjes? Heel benieuwde mama. Veel plezier daar!

    BeantwoordenVerwijderen